agenda NEWS AGENDA

PIATRAONLINE a deschis cel mai mare pavilion expozitional dedicat pietrei naturale

Cel mai mare pavilion expozitional din Europa dedicat pietrei naturale a fost inaugurat de PIATRAONLINE pe 21 septembrie 2017, la Bucuresti. Cu o suprafata de aproape 800 mp, aceasta expozitie permanenta de piatra naturala – peste 300 de produse, reprezinta o dovada in plus a interesului tot mai mare al romanilor pentru materialele naturale destinate amenajarilor interioare si exterioare. Piatra naturala isi prezinta astfel in acest loc incredibila sa forta de expresie, rezistenta si duritatea, mult superioare in comparatie cu materiale compozite (gresie si faianta).

Ca o expozitie de arta, amenajata intr-o gradina-labirint.

Pavilionul inaugurat de PIATRAONLINE este o extindere a showroom-ului interior, care s-a impus inca de la deschiderea sa ca un standard al superioriatii in amenajarea spatiilor destinate expunerii materialelor decorative. Partea centrala a pavilionului este ocupata de o alee din care se poate intra in cele doua ”nave” expozitionale labirintice.

In cadrul pavilionului, vizitatorii vor putea descoperi diferite zone tematice.

Zona placilor terrazzo, cu modele de inspiratie columbiana, care vor fi comercializate aici in exclusivitate.

Zona rustica: gratar si cuptor de paine (pizza) – ambele functionale, obiecte decorative. Surprizele in privinta designului acestui spatiu sunt multe si ingenioase. Vorbim, de exemplu, de un colt lounge unde vizitatorii se pot relaxa pe doua sezlonguri din marmura, o zona mediteraneeana, o pasarela, inalta de 3 m, pentru admirat locul de sus si multe altele. Fiecare in parte contribuie la realizarea acestui proiect unic in Europa.

Placile terrazzo si blaturi – colectii noi.

Pentru ca placile terrazzo au un succes tot mai mare in Romania, datorita cromaticii si rezistentei lor, PIATRAONLINE a comandat o colectie noua de asemenea placi, cu modele de inspiratie columbiana. Placile terrazzo sunt utilizate intr-o multime de proiecte, din cele mai diverse: de la restaurante la cabinete medicale, de la bucatarii la receptii de hotel, atat in placari verticale, cat si in cele orizontale.

O colectie care a fost lansata odata cu deschiderea showroomului exterior este cea a blaturilor pentru baie si bucatarie (marmura, granit, travertin si limestone). Acestea sunt prezentate intr-o forma neconventionala prin care vizitatorul poate experimenta de aproape felul in care soarele lumineaza in unghiuri diferite textura pietrei. Contactul direct al pietrei cu lumina solara este de altfel si unul dintre cele mai mari avantaje oferite de acest spatiu expozitional.

Arhitectii consilieri

Din luna septembrie a acestui an, PIATRAONLINE adauga departamentului de consilieri vanzari un grup de tineri arhitecti care vor oferi suport tuturor clientilor, mai ales celor indecisi asupra unor aspecte privind genul de amenajare adaptat proiectelor lor. Arhitectii vor insoti vizitatorii in showroomul interior si in pavilionul exterior, explicand acestora specificatiile tehnice ale produselor si vorbind totodata despre posibilitatile de asociere estetica a pietrelor intre ele.

250.000 mp de produse. 7000 mp suprafata depozitare. 1500 de repere.

PIATRAONLINE a crescut din acest an capacitatea de stocare prin extinderea zonei de depozitare cu 2 600 mp, ajungand astfel la un total al depozitului de aproape 7 000 mp. Daca s-ar scoate din ambalaje toate produsele aflate acum in stoc, acestea ar acoperi o suprafata de peste 250.000 mp. PIATRAONLINE  va avea o oferta diversa in continuare, raspunzand astfel exigentelor tot mai mari ale clientilor sai, si va alege mereu cei mai buni furnizori din peste 10 tari de unde importa cele aproximativ 1 500 de repere.

Un pavilion exterior bun si pentru interior

Cele 300 de produse expuse in acest neconventional pavilion expozitional sunt realizate din marmura, granit, travertin, ardezie, limestone, quartit, ardezie flexibila si altele. Chiar daca produsele sunt expuse in spatiu exterior, toate acestea se pot folosi si in interior, atat pentru proiectele rezidentiale, cat si pentru cele publice. Vom da un exemplu extrem: probabil multi nu isi vor putea imagina niste gabioane intr-un restaurant sau hotel, dar plasarea lor in asemenea spatii interioare nu este exclusa, in special pentru proiectele mai putin conformiste.

Experiente inedite intr-un spatiu cu totul aparte
Asa cum se poate observa si in fotografii, spatiul recent inaugurat de PIATRAONLINE nu are nimic in comun cu imaginea obisnuita a unui magazin care comercializeaza piatra.

Locul are mai degraba aspectul unei galerii de arta, unde natura este artistul iar creatia este piatra naturala. Astfel, vizitatorii pavilionului vor trai o dubla experienta: descopera farmecul fiecarei pietre si vor putea alege produsele preferate in cel mai placut mod posibil. In plus, locul arata spectaculos si dupa lasarea intunericului, cand expozitia labirint capata o aura speciala, rafinata si misterioasa, aura pe care numai piatra naturala o poate conferi.

Despre conceptul din spatele acestui spatiu de prezentare inovator, Mariana Constantinescu-Bradescu, Managing Partner PIATRAONLINE, spunea: Pavilionului Expozitional reprezinta un pas obligatoriu pe care a trebuit sa il facem pentru a continua inovatia in domeniu si pentru a imbunatati serviciile si produsele pe care le oferim clientilor. Dorinta de extindere o aveam in plan inca din 2015, timp in care am reusit sa achizitionam spatiul necesar (aprilie 2017) pentru a putea realiza o zona de prezentare exterioara la fel de spectaculoasa si de inspirationala precum interiorul showroom-ului. Pentru noi, acest proiect constituie o necesitate pentru a le putea oferi clientilor nostri un adevarat generator de inspiratie pentru proiectele lor de amenajare interioara sau exterioara.

Eduard Baicu, arhitect si designer de interior la Phenomena Laboratory, realizatorul proiectului Pavilionului Expozitional, vorbind despre ideea care a stat la baza acestui proiect, afirma: Showroom-ul exterior este construit sub conceptul unui sistem modular „smart” care ofera posibilitatea de remodelare in proportie de 90%, pastrand astfel costurile de manevrare si reamenajare eficiente. In domeniul constructiilor, modificarea materialelor expuse in showroom se face la un interval de aproximativ 2 ani, iar actiunile de  reamenajare trebuie sa se realizeze intr-un timp foarte scurt pentru ca publicul sa aiba mereu acces la cele mai noi tendinte de pe piata de piatra naturala”

Surse foto: piatraonline.ro, generatordeinspiratie.ro si piatraonline.com